De wettelijke rente wordt verlaagd
Op 10 november jl. heeft de ministerraad ingestemd met het voorstel van Minister Opstelten van Veiligheid en Justitie om de wettelijke rente te verlagen van 3% naar 2%. Met ingang van 1 januari 2015 geldt dit nieuwe rentepercentage.


